WOWBROW Cosmetics, kjent som Nordens ledende brynsmerke og ekspert innen profesjonell brynspleie, tar nå neste steg i reisen mot å bli verdens mest elskede kosmetikkmerke for bryn og vipper.
Etter å ha solgt over 150 000 Brow & Lash serum siden lanseringen i 2023, introduserer selskapet nå en rekke nye produkter, inkludert Brow Lamination Kit som sitt første produkt i home-treatment-kategorien.
WOWBROW Cosmetics lanserer samtidig et langsiktig samarbeid med ambassadørene Monica Nyhus og Therese Lien – profiler som skal bidra til å inspirere og lære norske kvinner hvordan de kan få salongperfekte bryn hjemme.
– Vi ønsker å gjøre profesjonelle resultater tilgjengelige for alle – både i og utenfor salongen. Brow Lamination Kit er verdens første «pre-blended» lamineringsprodukt tilgjengelig i handelen som gjør det enkelt for alle å oppnå salongresultater hjemme. Dette vet vi markedet har ventet på, og vi gleder oss til å introdusere og lære opp alle kvinner i brynslaminering, sier Tanya Bryhn, gründer av WOWBROW Cosmetics (øverst i midten).

Med den nye serien flytter WOWBROW salongbehandlinger inn i hjemmet, noe som markerer starten på en ny produktkategori for merket.
– Vi er stolte av å fortsette vår ekspansjon internasjonalt for en merkevare som kombinerer innovasjon, ekspertise og kundeopplevelse i verdensklasse – både online og i butikk. Med over 30 brynseksperter i teamet vårt og tilstedeværelse i fire land, er vi på vei til å revolusjonere hvordan kvinner pleier sine bryn, sier Zrinka Wergeland, medeier og daglig leder i WOWBROW Cosmetics.
