weDo/ får sin første frontfigur

Det naturlige hårpleiemerket weDo/ innleder nå et samarbeid med Phoebe Dynevor, best kjent for sin hovedrolle i Netflix-serien Bridgerton.

Phoebe skal samarbeide med merkevaren for å skape mer bærekraftige hårpleierutiner, og samtidig belyse viktigheten av å handle slik at man reduserer påvirkningen på miljøet.

– Å bruke produkter som er laget av naturlige ingredienser er en game changer. Det jeg elsker med weDo/ er at de har klart å få sterk innflytelse til å gå hånd i hånd med kvalitetsprodukter. Det er vinn-vinn, uttaler hun.

weDo/, som er et profesjonelt hårpleiemerke fra Wella Company, samarbeider også med det sosiale foretaket Plastic Bank. For hvert hårprodukt som selges, har de forpliktet seg til å hindre åtte plastflasker fra å havne i havet.

Phoebe Dynevor vil gjøre sitt for miljøet, og det førte henne til hårpleiemerket weDo/.