
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
L’Oréal introduserer i februar det nisjepregede og kule makeupmerket Urban Decay i Norge. Merket får begrenset distribusjon, og skal forhandles eksklusivt på Kicks Steen & Strøm, Kicks Oslo City og kicks.no.
Historien om Urban Decay starter på midten av 90-tallet. Rosa, rødt og beige var da dominerende farger på skjønnhetsmarkedet, og gud forby hvis man ønsket lilla eller grønne negler!
Sandy Lerner, David Soward og Wende Zomnir ønsket å utfordre dette fargemonopolet, og lanserte i 1996 merket Urban Decay.
Den første kolleksjonen besto av 10 leppestifter og 12 neglelakker med provoserende produktnavn som Roach, Smog, Rust, Oil, Slick og Acid Rain.
Urban Decay er i dag også kjent for sine bestselgende «Naked»-paletter. I tillegg har de imponerende holdbare øyeskygger og eyelinere i kraftig pigmenterte farger.
Merket ble kjøpt av L’Oréal i 2012. Wende Zomnir, som var én av grunnleggerne, er fremdeles med som kreativ direktør i selskapet.