
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Matas Group har offentliggjort sin årsrapport for 2024/25, det første hele regnskapsåret med KICKS som en del av konsernet. Resultatene viser en sterk utvikling for KICKS, både totalt og innen e-handel.
I løpet av året hadde KICKS (unntatt Skincity) en total vekst på 10 prosent, mens netthandelen økte med hele 30 prosent.
Veksten er et resultat av flere strategiske grep, ikke minst innen hudpleie, hvor utvidelse av produktsortiment og integrering av Skincity har vært viktig. Målet om å etablere KICKS som en ledende destinasjon for hudpleie har tydelig virket positivt.
Bak suksessen ligger også flere kundedrevne initiativer som lansering av nye merkevarer, aktivering av KICKS-kundeklubben og optimalisering av markedsføringen.
– Vi er svært stolte av veksten vi har oppnådd i et ustabilt marked. Vårt fokus på å utvide sortimentet og styrke vår posisjon som en komplett skjønnhetsdestinasjon har vist seg å være vellykket. Vi ser frem til å fortsette å utvikle både butikknettverket vårt og netthandelen vår for best å møte kundenes behov, uttaler Carola Lundell, administrerende direktør i KICKS.
Skincity ble avviklet som egen nettbutikk i mars 2025, og sortimentet med profesjonell hudpleie ble ført videre i KICKS.
I løpet av regnskapsåret har KICKS også åpnet sin første flaggskipbutikk i Helsinki, og investert i større butikklokaler i både Sverige og Norge. Videre ekspansjon er planlagt i det kommende året.