Reviderm gir gass i Norden

Hudpleiemerket REVIDERM lanserer seg på det norske markedet, og etablerer datterselskapet REVIDERM Nordic.

Etter en smuglansering i fjor høst, satser varemerket nå for fullt. Med nytt utseende, nye konsepter og et større fokus på hudpleie og skjønnhet i kombinasjon med et helhets- og livsstilsperspektiv, ser man positivt på framtiden.

– Det er utrolig spennende å lansere et så sterkt varemerke som REVIDERM i Norge, som er et viktig marked for oss, og der vi ser et stort potensial. Det skjer utrolig mye på markedet, med nye produkter og merker som slåss om plassen, men vi har en bra strategi og et godt sammensatt team, så vi er overbeviste om at vi har fremgangsrike år foran oss, sier Ewa Goos, administrerende direktør for REVIDERM Nordic.

REVIDERM forener innovasjoner med nye oppdagelser innen hudforskning. Merket arbeider med hudidentiske behandlingskonsepter som de utvikler for å etterlikne hudens oppbygging og funksjoner. Som spesialister på spesifikke hudproblemer, vil de hjelpe huden med å nå en optimal helse, og de streber alltid etter å gi best mulig resultat, på høyest mulig toleransenivå. 

I klinikk-konseptet finnes det et stort utvalg innen Skintechnology – avansert og innovativt klinikkutstyr med tilhørende resultatorienterte behandlinger, samt produkter for profesjonelt bruk. Det finnes også et konsept for E-handel, apotek og retail, der man tilbyr produktlinjene Skinessentials, Skindication, Skintelligence og Skinfinish. 

Merket startet opp i Tyskland i 1986, og etablerte seg i Norden høsten 2021, med hovedkontor i Stockholm samt salgskontor i Norge, Danmark og Finland. REVIDERM fåes kjøpt i nettbutikkene LYKO, Boozt og Bangerhead samt på utvalgte klinikker.