
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
I forbindelse med lanseringen av den nye parfymen Kenzo World, offentliggjorde Kenzo 25. august en reklamevideo som allerede har fått mer enn 1,3 millioner visninger.
Reklamevideoen fra Kenzo er laget av den kjente filmregissøren Spike Jonze, og er tydelig inspirert av hans tidligere musikkvideo ‘Weapon of Choice’ sunget av Fatboy Slim.
Det er ikke tradisjonell reklame men «shareable content» uten salgsbudskap, som er fristende å dele på sosiale medier. Med andre ord, en videreføring av de kunstneriske «Fashion Films» som er den nye digitale trend i moteindustrien.