
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Med sine mer enn 30 internasjonale merker lever L’Oréal opp til sin målsetning om å oppfylle alle forbrukeres behov for beautyprodukter, uansett hvor i verden de er.
I 2015 nådde omsetningen på verdensplan opp til 25,26 milliarder euros, tilsvarende +12,1% (+3,9% ved sammenlignelige tall). Dette viser L’Oréals årsregnskap.
Tre av virksomhetens divisjoner ligger over veksten i markedet:
Active Cosmetics er førende i dermokosmetik i hele verden. L’Oréal Luxe har sterke merker og er førende på innovasjon. Professional Products stimulerer det profesjonelle beautymarked.
Consumer Products ligger ikke over markedsveksten, men hadde et godt 2. halvår, særlig innenfor makeup.