
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Kosmetikkmagasinet samarbeider stolt med Leonora, finalist i Miss Norway 2025!
Følg hennes reise mot finalen i august. Du kan også støtte henne ved å gi din stemme.
Send MISSU 6 til 2401.
Koster kr 20,- per stemme og du får bekreftelse på SMS.
Sol de Janeiro feirer 10-årsjubileum og slipper samtidig sin aller første bodylotion!
Mange forbinder Sol de Janeiro med Brazilian Bum Bum Cream, kjent for sin hurtig-absorberende og holdbare formel. Den ikoniske kroppskremen har blitt en global sensasjon, og kombinerer guaraná – som er rikt på koffein – med nærende cupuaçu-smør, açaí-olje og kokosolje.
Kremens duft, Cheirosa 62, med noter av salt karamell, vanilje og pistasj, har også bidratt stort til populariteten. Data fra 2024 viser at Sol de Janeiro på verdensbasis selger en parfyme-mist (de har flere typer) hvert sekund!
Sol de Janeiro ble grunnlagt i New York i 2015 av Heela Yang og Marc Capra, og har de siste årene hatt kraftig vekst og vunnet flere priser.
Heela Yang hadde erfaring fra flere kjente skjønnhetsmerker da hun startet opp for seg selv. Hun hadde også bodd en periode i Brasil, og blitt inspirert av landets varme klima, livsglede og kultur.
Etter sommeren kommer Sol de Janeiro med sin aller første bodylotion, Body Badalada Vitamin-Infused Lotion – også den med duften Cheirosa 62.
Den lette lotionen er skapt med tanke på Gen Z, mens navnet «Badalada» i Brasil betyr «the hottest thing».