Det langsiktige samarbeidet omfatter produktaktiveringer i digitale kanaler, felles kampanjer og event – nå først med et større event 29. april på Lykos Flagship Store i Stockholm.
Margareta Grääs er kjent for sin ærlige, kunnskapsrike og inkluderende måte å kommunisere på. Hennes uttrykk og vurderinger speiler IsaDoras verdier: honest, empowering og no compromise.
– IsaDora er et varemerke som jeg har brukt utrolig lenge. IsaDora er virkelig et favoritmerke med masse produkter jeg er veldig glad i. Det er ekstra gøy å jobbe med et svensk sminkemerke som har både høy kvalitet og en relaterbarhet som jeg og mine følgere liker, sier Margareta Grääs.
IsaDora uttrykker også at de er utrolig glade over å samarbeide med Margareta.
– Hun er et forbilde for mange og står for det samme som oss – at makeup skal være uttrykksfullt, gi valuta for pengene, og aldri kompromisse med kvalitet eller pris, sier Emilia Hallström, Global Advocacy & Influencer Manager på IsaDora.
Som en del av samarbeidet kommer Margareta til å løfte frem sine personlige favoritter fra IsaDoras sortiment – både i sine egne kanaler og sammen med varemerket. En av de første felles lanseringene er The Build Up Grow Length and Volume Mascara, med en plantebasert formel som skal styrke og forbedre vippene over tid.
Neste større aktivering skjer den 29. april, da IsaDora og Margareta inviterer til et eksklusivt event på Lykos Flagship Store i Stockholm.
