Björn Axén lander på Gardermoen

Björn Axén er første partner i et nytt Travel Retail pop-up-konsept på Oslo Lufthavn, utviklet av retailbyrået WorkShop i samarbeid med Avinor og Bauer Media.

Initiativet har som mål å skape en premium, skandinavisk-inspirert opplevelse for dagens reisende, hvor estetikk kombineres med funksjonalitet i et åpent og innbydende miljø.

På Björn Axén pop-upen kan reisende nyte en profesjonell handleopplevelse med personlig hårpleieveiledning og et nøye utvalgt sortiment av eksklusive, reisevennlige produkter – ideelt for et liv på farten. Området bemannes av utdannede eksperter som er klare til å veilede og inspirere kundene.

– Å møte et internasjonalt publikum gjennom denne unike pop-upen er et spennende steg for oss. Vi er en destinasjon for hårpleieekspertise og styling i en premium kontekst, og nå kan reisende virkelig oppdage og oppleve produktene våre, uttaler Karolina Strand, markedsdirektør i Björn Axén.

Konseptet integrerer avansert retailteknologi gjennom en Travel Retail Intelligence Hub, som gir verdifull innsikt i kunders atferd for å hjelpe merkevarer med å optimalisere fremtidige kampanjer.