Bergen Beauty gjør store endringer i konseptet. Messen skifter navn til Beauty Messe, og fokuserer nå utelukkende på forbrukere.
Skjønnhetsmessen skal etter planen arrangeres i Bergen, Stavanger, Oslo og Trondheim – Norges fire største byer – hvert år.
Bergen-utgaven av messen går av stabelen 7. juni, og deretter følger de andre byene i tur og orden utover høsten.
– Vi endrer konseptet vårt til å bli en 100 prosent B2C-messe. Dette blir Norges største skjønnhetsarrangement for forbrukere, hvor behandlinger og shopping går hånd i hånd, forteller arrangør Bettina Beyer.
Hun dro i gang Bergen Beauty i 2017, og vil nå – etter en pause – samle publikum for å oppleve, handle og bli inspirert.
– Med et engasjert publikum på jakt etter de nyeste skjønnhetsproduktene, trendene og behandlingene, er dette arrangementet et «must» for sminkemerker, salonger, nettbutikker og andre aktører som ønsker å skille seg ut i markedet, mener hun.