Nye kjærestedufter

Emporio Armani samarbeider med James Jagger (sønn av den du vet) og Matilda Lutz når de nå lanserer duoduftene YOU.

Det handler om kjærlighet, men også om det sene 90-tall, da Emporio Armani kom på banen med sine første duodufter He og She. Kanskje kan disse nye duftene gjenta den suksessen?

Emporio er ungdomsalibiet til Armani, og varemerket ønsker å kommunisere med Millennials-generasjonen. Men duftene kan også treffe bredere.

Dameduften, som heter «Because It’s You», har søte bærnoter i toppen. Men er noe mer balansert enn de sukkersøte duftene som nå for tiden selger godt.

Herreduften «Stronger With You» har også en viss sødme, og passer for en yngre mann som kanskje ikke er helt klar for å ta steget over i den treaktige sjangeren.

Kampanjen føres som en videodagbok i sosiale medier, og handler om hvordan man bygger hverandre opp som par.