KICKS Beauty Awards

For andre gang på rad har kundene til KICKS stemt frem sine skjønnhetsfavoritter på det nordiske markedet i KICKS Beauty Awards.

I løpet av tre uker var det fritt frem for alle å gå inn på kicks.no for å anmelde sine favoritter innen makeup, duft, hudpleie og hårpleie. Over 22 000 skjønnhetsinteresserte kvinner og menn har sagt hva de mener, og resultatet er 47 vinnende produkter!

– Enda flere enn i fjor gikk inn og stemte. Vi er selvfølgelig veldig glade og stolte over at kundene også kåret KICKS egne produkter blant sine favoritter. Det er også utrolig gøy at de setter pris på Reload, den smarte påfyllingsbare parfymeflasken, som vant for beste duftinnovasjon, sier Zrinka Wergeland, markedssjef for KICKS.

De 47 vinnerproduktene reflekterer hele KICKS sortimentet. Fra klassiske merkevarer som YSL, Clinique og Clarins, til trendy merker som MAC, Urban Decay og Anastasia.

Weledas spreke klassiker Skin Food vant for beste økologiske produkt, mens nykommeren Dior Poison Girl tok seieren som beste nye dameduft.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original.
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original.

To av fjorårets favoritter vant overlegent også i år – Urban Decay Naked 1 Palette og Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original innenfor kategoriene beste øyeskygge og beste øyeprimer.

KICKS egne produkter, KICKS Face Care Face Wash, KICKS Blending Brush og KICKS Cream Matte Lipstick seiret i tre kategorier: rens, redskap og matt leppestift.

Clarisonic Mia2 Face Sonic vant prisen for beste Beauty gadget, mens Anastasia var en annen soleklar vinner. Produktene Anastasia Dip Brow Pomade og Anastasia Contour Kit passer inn i de store øyebryns- og contouring trendene.