Gode rollemodeller

Lindex’ vårkampanje handler om at ekte skjønnhet ligger like mye i hva man gjør, som i hvordan man ser ut.

Kampanjen trekker frem tre vakre kvinner som også gjør en god innsats utenfor moteverdenen. De er med andre ord ikke bare supermodeller, men også Super Role Models.

I tillegg til at både Christy, Liya og Toni er velkjente og etablerte modeller, har alle tre også et sosialt engasjement, som i hovedsak retter seg mot mødre og barn. De er engasjert i organisasjonene Every Mother CountsLiya Kebede Foundation og Plan International – Because I am a Girl.

For å støtte deres arbeid, vil Lindex som en del av kampanjen selge et begrenset opplag av t-skjorten med logoen #superrolemodel, og alt overskuddet fra salget vil gå til de tre organisasjonene.

Lindex har et løpende samfunnsengasjement og vil under kampanjen støtte WaterAid gjennom “rund opp”-aktiviteter i alle butikker og ved å donere 10 % av all omsetning fra ulike shoppingeventer.

#superrolemodel-kampanjen blir lansert i Lindexbutikker verden over og på lindex.com 18. mars. Dette blir også den aller første kampanjen i Storbritannia i forbindelse med at Lindex åpner sin første butikk i London 27. mars.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail