VITA bygger kundeklubben med mobilen

Norges største skjønnhetskjede, VITA, har det siste året vervet nye medlemmer til sin kundeklubb ved hjelp av TargetEveryOnes og ViaNetts mobile tjenster.

Antall medlemmer i kundeklubben har økt fra 560 000 til 645 000, og når nå nesten en tredjedel av Norges kvinner. Dette skriver TargetEveryOne i en pressemelding.

TargetEveryOnes mobile løsning brukes både for å verve medlemmer til kundeklubben, og for markedsføringskampanjer og aktiviteter for e-handel og butikker.

– SMS er en av våre mest effektive kommunikasjonskanaler. Våre utsendelser får en veldig kjapp respons, og vi merker en umiddelbar effekt både i e-handelen og i våre butikker, sier VITAs Head of E-commerce and Omnichannel Torkel Johanssen.

Han mener at SMS er et både effektivt og pålitelig verktøy.

– Kundeklubber har blitt et av våre hovedfokus, og med VITA har vi styrket posisjonen ytterligere. VITA viser med sine mange utsendelser hvordan man bruker mobilen for å bygge enda bedre kunderelasjoner og få enda flere kunder i butikkene, sier TargetEveryOnes direktør Christoffer Andersson.