Rosa sløyfe mot kreft

Oktober måned nærmer seg, og mange engasjerer seg mot brystkreft. I år deler Estée Lauder Companies sammen med Vita Exclusive gratis rosa sløyfer ut til alle kunder som ønsker å bære dem, og skape oppmerksomhet rundt sykdommen.

Samtidig kjøres det en digital kampanje der man oppfordres til å dele handlinger under hashtaggen #BCA Strength. For hver offentliggjort handling donerer Estée Lauder Companies 25 dollar til forskningen på brystkreft.

En handling kan for eksempel være: å bære den rosa sløyfen, gi en klem til en som kjemper med brystkreft, donere et beløp til kreftforskning, gå til mammografi eller slutte å røyke.

Page 6_BCA Strength Webpage Comp

Brystkreft rammer 1 av 8 kvinner, og Estée Lauder Companies oppfordrer alle til å aktivt gjøre en forskjell for å komme den fryktelige sykdommen til livs.

På bildet over ser du nå avdøde Evelyn H. Lauder sammen med sønnen William P. Lauder og Elizabeth Hurley. Visste du at Evelyn faktisk har vært med på å kreere den rosa sløyfen?